søndag 20. november 2011

Kjole til lillesøster

Min gode kollega Hanne fikk sin datter nr. 2 her om dagen, og gaven som lenge har ligget ferdigstrikket i en pose fikk endelig festet tråder og påmontert knapper..... Siden dette er til en lillesøster passet det jo greit å strikke en Little Sister's Dress. Har strikket den til en lillesøster en gang før, og vet at at den er kjapp og grei å strikke. Garnet er Sandnes Mini Duett og pinnestørrelsen husker jeg rett og slett ikke, men kan tenke meg at det var pinne 3 jeg brukte... Ser jo nå at jeg burde tatt et nærbilde av knappene - de er nemlig skikkelig retro og funnet i mammas store knappesamling i syskrinet arvet etter en oldemor eller noe sånt. Syskrinet, altså, ikke knappene. Tror jeg. Må visst ta en prat med min moder om dette en dag... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar