lørdag 12. november 2011

Oh, so happy!

Jeg har shoppet i dag. Dvs egentlig skulle jeg bare hente en jakke som har vært til reparasjon, men havnet først på et sånt internasjonalt marked. Mye fint og ikke minst godt - det var mange matboder med spennende oster, spekemat, paella, crepes, chutney og sånt. Bare måtte kjøpe en sånn nederlandsk karamellvaffel-ting. En stor en. Varm var den og. Og borte før jeg fikk knipset bilde, så god var den... *rødme* Akkja. Er det lørdag er det lov!

Men tilbake til poenget. Shopping. Jeg har nemlig hatt lyst på ny veske en stund, men ikke funnet noe. Har visst veldig godt hva jeg var ute etter, men så var det dette med farge og pris og alt det der. Endte opp med en alvorprat med meg selv her om dagen, for å bruke maaaasse penger på en mobiltelefon som egentlig bare ligger på bordet eller i vesken uten å bli brukt så mye er liksom greit (siste regning var på 29,21 kroner. Go figure....), men å bruke penger på å kjøpe en skikkelig veske som jeg tross alt bruker hver dag? Nei, fysj! Men så hadde jeg altså denne alvorspraten med meg selv. Og det hjalp tydeligvis. For i dag fant jeg den. Vesken med stor V. Akkurat den typen jeg var ute etter i akkurat den fargen jeg hadde sett for meg, og med både kort bære-i-hånden-hank og lang ha-på-skrå-over-skulderen-stropp. Mange smårom og skikkelig for som ikke sklir ut i sømmene som har skjedd med den forrige jeg kjøpte. Og plass til både paraply, solbriller, lommebok, nøkler, matpakke, plaster, bussrute og alt annet en må ønske å ha med seg, men likevel uten å være altfor stor. Har selvsagt flyttet inn i den alt, og er strålende fornøyd!!! Ja, og så fikk jeg 6 espressokopper på kjøpet. Dvs har ikke fått den enda, for de hadde ikke fått dem inn i butikken. Ikke at det spiller så stor rolle, for jeg er ikke akkurat så veldig glad i kaffe. Og så er jeg med i trekningen om en Nespresso-maskin. Og siden jeg ikke liker kaffe ville det jo vært typisk min flaks å vinne! Men jeg pleier ikke vinne, så tviler på at det skjer, isåfall får jeg ta "problemet" da.... *ler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar