søndag 7. oktober 2007

Ferdig!!!!!

Var hos Lene i går på middag. Menyen bestod av indrefilet av svin surret i spekeskinke, ovnsstekte partypoteter og ratatouille. Til dessert fikk vi en deilig blåbærpai med vaniljekesam. Fantastisk god mat!! I tillegg var det te, strikking og skravling som stod på plakaten. Det ble en produktiv og sen aften, og jeg ble ferdig med sokkene mine!
De matchet faktisk ganske bra, så er rimelig fornøyd. Nå treger jeg ikke fryse på føttene i vinter, samt at de kan brukes til å skøyte på stuegulvet! *s* Og så må jeg rette en stoooor takk til min fantastiske venninne Anna-Maylen som var den som fikk meg til å prøve å strikke sokker..... Neste prosjekt er å strikke ferdig sokkene jeg begynte på til Eirik sist jeg var på Kongsvinger!

2 kommentarer:

  1. Det var ein kjempe koseleg kveld, gjentek den gjerne. Sokkane har du all grunn til å vera stolt over, they were skikkeleg nice :)
    No skal eg gå ein kjapp tur før senga kallar. Talast på jobb imorgon.

    SvarSlett
  2. Se der var du også i bloggverdene!! Velkommen, og sokkene var superfine!!

    SvarSlett