torsdag 11. desember 2008

Things to do when you are sykemeldt del II

OK, så gjør jeg masse rart om dagene, men det er stort sett dagligdagse ting som jeg ville gjort selv om jeg ikke var sykemeldt. Julegaveshopping og sånt. Hva jeg har gjort utenom det vanlige i dag? Ominnredet (det lille) akvariet! Det hadde tidligere svart grus, anubias (planten på bildet) og en liten rot. Av beboere har det vært så mangt, men etter at de siste fiskene døde har det kun vært en sebrasnegl igjen, og akvariet har blitt neglisjert litt.... Men - har fått den knakende gode ideen at jeg skal ha reker i dette karet - enten kirsebær- eller røde krystallreker, samt kanskje en guppy eller to. Det ble litt lysere og triveligere etter at jeg byttet ut den svarte grusen med selvplukkede steiner, og håper at jeg kan få noe til å trives oppi der...
Ja, og forresten er boblene et resultat av at akvariet nylig er fylt med vann - de vil forsvinne etterhvert!

2 kommentarer:

  1. synd det ikkje er stort nok til å ta ein dykkartur i... :)

    SvarSlett
  2. Tror du vil slite litt med det.... Men hvis du vil kan du ta med dykkermasken og stikke hodet nedi det store neste gang du er på besøk!

    SvarSlett