tirsdag 24. november 2009

Full stopp i produksjonen!


Og det rett før jul...
Men først - på bildet til venstre er det siste jeg produserte. Et Kariusskjerf. Eller var det Baktus? Ikke husker jeg, men det er ihvertfall den glattstrikkede versjonen av type start med 3 masker og øk med en maske på hver 4.pinne til passe bredde og fell deretter av tilsvarende. Strikket av nøyaktig ett nøste Onlinegarn på et pinnenummer jeg ikke husker akkurat nå. Og når det var ferdig var det full stopp. Hvorfor? Fordi jeg har klart å få senebetennelse. Både i skulder og underarm! Så UTROLIG klønete, spesielt akkurat nå ettersom jeg hadde kommet på en glitrende ide om hjemmeproduserte julegaver... *sukk* Så da sitter jeg her, da. Tvinner tommeltotter, glor på TV, surfer på nettet og finner masse fine ting jeg så gjerne skulle ha laget hadde jeg bare kunnet. Men - foråpentligvis går det over før eller siden. Helst før. For dette merker jeg at jeg blir skikkelig giddalaus av.....

På bildet over er forresten også den nyeste t-skjorten i Metallica samlingen min! Gave fra Ole, bare sånn helt ut av det blå uten at jeg egentlig har fortjent det. Kul, ikke sant? Faktisk var en bling-versjon av den samme skjorten på Skal vi danse-Carstens kropp da han vant på lørdag. Trendsetter. Det er det jeg er! Eller egentlig Ole, siden det var han som plukket den ut... Metallica t-skjortesamlingen min vokser stadig, spesielt siden jeg pleier å komme hjem fra konsertene deres med en ny en hver gang jeg har vært. For ikke å snakke om at jeg får en ny hver gang jeg fornyet MetClub medlemskapet mitt.... *rødme* Konserten i april blir konsert nr. 4 på like mange år, nr. 7 totalt mener jeg å huske. Om jeg gleder meg? Eeeeh, jah! Men før det er det Rammstein. Og før det, Depeche Mode. Det er ihvertfall ingen som kan beskylde meg for ikke å ha en snodig sammensatt musikksmak! :-)

1 kommentar:

  1. Kjedelig når det stopper opp, spesielt når det er slike grunner.

    Håper på snar og god bedring slik at du kommer i mål med alt som du ønsker å ha ferdig til jul.

    Kos deg på konsertene til neste år! Kjekt å ha noe å se frem til. :D

    SvarSlett