torsdag 18. desember 2008

Things to do when you are sykemeldt del III

Lage brente mandler! Jobbet i sin tid med en som hadde brente mandler som sin julespesialitet. Har siden den gangen synes det var knallgodt, men har aldri laget. Før i år.....

Ganske enkelt egentlig:
0,5 dl vann
75 gram sukker
250 gram mandler med skall
litt smør (ca. 1/2-1 t-skje)

Kok opp sukker og vann uten omrøring til sukkeret er oppløst. Hell i mandler. Rør forsikring til vannet er fordampet. Mandlene vil deretter bli litt hvite på farge (grunnet sukkeret). Fortsett å røre til de begynner å bli blanke igjen, ta da av varmen, tilsett smør og bland. Helles deretter på bakepapir på benken til avkjøling. Bildet viser kokeprosessen.

Enkelt, knallgodt og pakket i cellofan med en fin sløyfe blir det en fin liten ekstragave eller en liten oppmerksomhet til noen du egentlig ikke hadde tenkt å gi gave til....

2 kommentarer:

  1. Dei var sinnsjukt gode :) Godt mamma og pappa har fått internett, så lagar eg sikkert nokon sjølv når dei eg fekk av deg er gått tom... Altså om eit par timar :D

    SvarSlett
  2. Eg har sjølvsagt alt ete opp dei eg fekk av deg igår *flau* Så eg sprang ut og handla mandlar og fiksa ein batch sjølv. Oppskrifta er godkjent av pappa, han har forsynt seg 4 gongar alt etter eg kom heim :)

    SvarSlett