tirsdag 2. juni 2009

Fantastisk med pinse!

Spesielt med det været vi har hatt.... Har vært på fredagspils, tilbragt en del tid i solen, spist rømmegrøt sammen med Kristin hos Lene, strikket litt, gått en liten tur, fotografert, vært på shopping med pappa, lest bok.... Kort og godt kost meg!!

I går var det Eagles konsert i Bergen. Nei, jeg var ikke der, men det var foreldrene mine. Jeg og Lene fant imidlertid ut at siden været var såpass bra skulle vi dra opp på Fløien og gå ned til et utkikkspunkt hvor Koengen er godt synlig. Menneskehavet kan sees til høyre - det var littegranne folk kan du si! Ca. 22.000 mener jeg at det stod i avisen.... Konserten var visst bra, og vi fikk nå med oss et par sanger på vei nedover.

Mens vi var der oppe ble det også tid til litt annen fotografering. På det øverste av bildene under ser du Hurtigruten forlate Bergen i kveldssol. Det neste er en skogstjerne som vi så mye av på veien, og sist men ikke minst - månen på skyfri himmel.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!

    Høres ut som at også du har hatt en flott pinsehelg. :o)

    SvarSlett
  2. Det bilete av Hurtigruta burde nesten Hurtigruta bruka på sida si, du skulle fått betalt for det :D

    Dersom været held seg til neste veke så skal eg sjå om eg kan komma meg opp igjen og ta bilete medan du kosar deg med Springsteen :)

    SvarSlett