tirsdag 2. juni 2009

Enda et ferdig sokkepar

Jepp, sokker. Jeg har som nevnt tidligere funnet ut at sokker ikke er så ille så lenge man strikker etter mønster. Så lenge mønsteret ikke er så veldig avansert, that is. Får nemlig fortsatt litt angst når jeg ser bilder av sokker med veldig fancy mønster. Er ikke helt der ennå, nei!

Sokkene jeg har laget denne gangen er Blueberry Waffle Socks. Enkle å lage, og passformen kjennes bra ut. Som de forrige sokkene jeg laget er også disse strikket i Drops Fabel på pinne 2,5. Måtte gå opp en del i masketallet i forhold til oppskriften, men pytt. Fargen er valgt fordi de skulle matche gummistøvlene (og forsåvidt også regnjakken) min. Hvem sier at man må kle seg i mørke farger bare fordi det regner!?

3 kommentarer:

  1. De matchet virkelig støvlene.
    Fine ble de også. ;o)

    Med så mye regn som vi har i Bergen, må vi helt klart kunne kle oss i noe annet enn mørke farger når det regner.

    SvarSlett
  2. Så stilig sokkene er sammen med de kule støvlene!

    SvarSlett
  3. Dæven, dei var jo heil geniale til støvlane dine :D

    SvarSlett