mandag 27. april 2009

Kristin har hatt bursdag

Det er viktig å få en god start på uken, så denne mandagen startet vi med kaffe/te, Lenes hjemmebakte cookies og bursdagsgaveoverrekkelse til Kristin i kantinen. Etter å ha fundert en stund på hva jeg skulle finne på, falt valget på å hekle en strandveske til globetrotteren. Oppskriften er fra Garnstudio, og er heklet med bomull/lin på pinne 3. Den er sånn akkurat passe stor til litt solkrem, en bok, en MP3 spiller, en sarong, antibac og andre små nødvendigheter man trenger for en perfekt dag på stranden! Lene overrakte også hjemmelaget gave som sikkert snart blir blogget hos henne. Kristin var et eneste stort glis da hun gikk tilbake på plassen sin for å starte arbeidsdagen, så jeg tror at også hun satte pris på denne måten å starte uken på.

Gratulerer med overstått, Kristin!

2 kommentarer:

  1. Det blei riktig så søtt og praktisk det strandnettet :)

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK FOR EN FANTASTISK START PÅ UKEN MIN!!!!!!! Jeg liker egentlig ikke oppmerksomhet i forbindelse med bursdagen min. Men denne overraskelsen satt jeg utrolig stor pris på. Og det er sant, jeg gikk med et kjempe glis. Hekle nettet er allerede tatt i bruk. Har det faktisk med meg i vesken hele tiden. Perfekt som handlenett på shoppingturer!
    Tove og Lene; tusen takk for at dere er til, og at jeg får være deres venn!

    SvarSlett