tirsdag 10. februar 2009

Winter wonderland

I det siste har det vært skikkelig vintervær i Bergen med snø og opptil maaaange kuldegrader! Var i bursdagsbesøk hos min far i går og proklamerte i det jeg kom ut av bilen at "jeg vil lage snølykt!!!!!!!!!". Jepp - jeg brukte ca så mange utropstegn.... Så da mørket kom var det ut og sette i gang, og resultatet ble ganske koselig. Og tror ikke verken mamma eller pappa ble lei seg da jeg måkte litt siden jeg først var der ute....

Har vært ute en tur i dag og, måtte jo prøve de nye vinterstøvlene jeg fikk på salg til 70% rabatt i skikkelig vintervær. De funket finfint, og fikk knipset noen bilder når jeg først var ute. Får vel takke Lene for inspirasjonen til det siste. Ditt bilde var kulere, men jeg har blåere himmel! *s*


Og hvis noen lurer på hvordan det går med håndarbeidet har jeg en babygave nesten klar, jeg har en litt mer enn halvferdig circle sock på pinnene (kan ta tid, for jeg haaaater sokkestrikking!), har strikket et par ankelvarmere i gave til pappa som jeg glemte å fotografere og skal strikke et par eller to til, og har i tillegg tenkt å prøve meg på noen hansker om ikke så lenge. Så joda, arbeid pågår!

4 kommentarer:

  1. Sinnsjukt kule bilete :) I Åsane er det dessverre for kaldt og tørr snø til å laga snølykt, ellers skulle eg hatt eit par i balkongkassen min :D

    Trur vi må ta med oss kamera på fredag og ta ein liten fotosafari runde i byen og parkane :D

    SvarSlett
  2. Njaaaa, det var rundt 0 grader på mandag da det snødde, så snøen var akkurat kram nok til å få laget noen snøballer og lett nok til at det ikke var tungt å måke.....

    SvarSlett
  3. Flotte bilder du har tatt, det siste var skikkelig stilig!

    SvarSlett
  4. Nok en gang nydelige bilder!

    Skikkelig koselig med den snølykten. :o)
    Det var stas med ekte vinter i noen dager! Men nå er jeg klar for våren...

    Jeg er imponert over produksjonen, og helt enig i din vurdering av sokkestrikking!
    Hansker?! Det er jeg spendt på hvordan går. Ser for meg at fingrene kan bli en tålmodighetsprøve, men så er du litt dyktigere enn meg... ;o)

    SvarSlett