torsdag 1. januar 2009

Velkommen 2009!

Nytt år gir nye muligheter - om ikke annet så ihvertfall til å ta bilder av fyrverkeri! I fjor da jeg hadde tatt tilsvarende bilder sa jeg at jeg håpet 2008 ville bli bedre enn 2007. Er litt usikker på om det egentlig ble det, begge årene hadde sine lyspunkter om enn litt drit også. Men vi krysser fortsatt fingrene for at det kommende året blir bedre enn de(t) foregående.

Har ikke allverdens nyttårsforsetter - foreløpig er det å ta vitaminer hver dag (som jeg allerede har glemt i dag. Men begynte en dag for tidlig, så gjennomsnittlig har det gått greit!), men det kan jo fortsatt komme flere...


Godt nyttår, folkens!

2 kommentarer:

  1. GODT NYTTÅR!!!

    Det var skikkeleg bra fyrverkeri-vær på Nyttårsafta :) Så bilete blei skikkeleg nice :)

    Kryssar fingrane for 2009 eg og, har og droppa nyttårsforsetta. Men kanskje vi skulle prøvd å bli flinkare til å ta trimmen som jobben tillett?

    SvarSlett
  2. Først må jeg komme meg tilbake på jobb... Men joda. Vant jo en sånn griselekker lue ala den vi fikk på jobben pga min deltakelse i DnBNOR turen!!! Woo-hoo!? Kan ikke si jeg har bruk for to sånne luer. Gav den ene til søster, som umiddelbart fikk beskjed om at med den på liknet hun litt på Kari Traa....(!?)

    SvarSlett