onsdag 26. mars 2008

På fisketur

I dag har jeg vært på fisketur... Jepp - fisketur! Det innebærer å dra på nærmeste dyrebutikk og komme hjem med poser med akvariefisk i. Siden jeg har lånt bil falt valget denne gangen på AquaZoo på Nordås. Målet var algespisere, og kom hjem med 3 stk ancistrus. I tillegg kjøpte jeg to damer til guppyhannene mine. Kjøpte ikke de "vanlige" fargerike, men gikk for Endlers i steden. I tillegg fikk jeg en hyggelig fiskeprat med en av butikkens ansatte, som ut fra kunnskapen å dømme må ansees å være litt over middels interessert i fisker og oppdrett!

Bildet viser ancistrusene som blir tilvendt sine nye omgivelser.

2 kommentarer:

  1. Kjem på besøk og sjekkar ut desse. Er kult å sjå på når dei kyssar seg fast i akvariet :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye fisker.

    Algespiseren ser ut til å være en type vi hadde en periode. Fikk kallenavnet ugly på grunn av alle "hornene". Men den gjorde nytten.

    Håper de er sultne. ;)

    Kan trygt si at Erlend virket mer enn moderat interessert i fisker og reptiler. Han har tydeligvis funnet riktig jobb.

    SvarSlett