søndag 14. oktober 2007

Produktiv helg!

Dette har jammen santen vært en ganske produktiv helg..... Overtid, afterparty etter rebusløp på jobben, trening kl. 10.15 lørdag morgen (fikk ikke sove, sant!?!?!?), garnshopping i byen, skravling på Harbour med Ingrid, strikking, TV-titting, drikkevaksine, mer strikking, nettsurfing, tur på Fløyen med Lene i rimelig tjukk tåke (men heldigvis glimret regnet med sitt fravær), middag hos de gamle og kaffebesøk hos farmor og farfar..... Nå fortsetter det med strikking og TV-titting en stund før jeg har intensjoner om å legge meg tidlig......

Garnet jeg handlet var for å strikke Eva-lua nr. 1, er godt på vei allerede. Målet er å bli ferdig til neste helg, noe jeg antagelig skal klare med gooood margin. Kan være kjekk å ha siden vi har alle intensjoner om å feire Branns seriegull - er vel bare å stikke fingeren i jorden og innse at det kan bli en kald affære....

I tillegg kjøpte jeg mer rosa fluffy garn til et skjerf som antagelig skal bli gave til en liten jente - hva er vel bedre enn rosa og fluffy med sølvtråd? Såpass på grensen til glorete at jeg kanskje bør beholde det selv....*ler*
Snart kommer også garn til pledd nr. 3 i posten - ser faktisk nesten litt frem til å sette i gang igjen. Intensjonen denne gangen er å beholde det selv ettersom henholdsvis storesøster og en tante har fått de to foregående.

1 kommentar:

  1. Hehe, så du har kastet deg over Eva-luen du også!! Hvilket garn bruker du??

    SvarSlett