torsdag 25. oktober 2007

Pingu!

Er visst litt lenge siden jeg har skrevet noen nye innlegg her, ja. Jaggu på tide! Siden strikke/hekleprosjektene jeg holder på med nå om dagen skal bli julegaver kan jeg ikke poste bilder av redsel for at mottakerne skal luske... Men de skal nøye dokumenteres slik at jeg kan poste bilder av dem senere!

I stedet tenkte jeg at min samboer kunne få litt plass her inne. Og her er han - Pingu: Pingu er altså en undulat som jeg har adoptert fra mine gode venner Endre og Anna-Maylen, og har bodd hos meg i snart et år. Pingu er en blid og aktiv liten krabat som kvitrer masse, sier mye uforståelige ting og glimter til med "pip-pip-pip" når du ber ham om det. Digger lekene sine, og favorittsysselen er å bruke bjellen på bildet som hatt! Godt selskap på rolige hjemmekvelder, og utrolig underholdende!

1 kommentar:

  1. I miss you Pingu!! Men vet jo at han/hun (skjønte aldri hvilket kjønn det er på den fuglen) har det sååå bra hos deg. Nå gleder jeg meg til du kommer deg hjem fra Mexico så vi kan skravle. Men det må bli en dag jeg har goood tid så du kan fortelle alt :)

    Klem fra Anna-Maylen

    SvarSlett