torsdag 20. november 2008

Things to do when you are sykemeldt del I

Jeg er altså sykemeldt, dog uten å være sengeliggende. I dårlig høst/vintervær betyr det at man gjerne vil prøve å sysselsette seg selv innendørs. Hittil har jeg lest mye, montert ferdig et gavestrikkeprosjekt, pakket inn et annet, gjort diverse husarbeid etc. Men i dag prøvde jeg meg på noe annet, nemlig bollebaking. Ikke at det er noe nytt for meg, det var derimot baking av blåbærscones som jeg prøvde meg på her om dagen. Resultatet ble IKKE bra.... Men det ble bollene! Laget et brett rosinboller og et brett skillingsboller som jeg ikke har laget på maaange år.... Inspirert av Lene hadde jeg hakkete mandler i tillegg til smør/sukker/kanel. Setter en ekstra liten piff på smaken, så takk for tipset Lene!
Tok SELVSAGT bilde av baksten for å misunne dere alle......

2 kommentarer:

  1. Oh, håpar kanskje nokon av dei bollane får vera med til London, dei så særdeles god ut :)

    SvarSlett
  2. yummi, du skal ikke innom jobben med noen sånne en dag, hehe

    SvarSlett