mandag 18. august 2008

Fjelltur i solnedgang

Dette bildet ble altså knipset ved Sandvikspilen i går kveld kl. 21.10. Lene gjør seg bra som modell i forgrunnen for det som var en fantastisk solnedgang, og det bør vel sies at bildet er lagt ut her i sin naturlige form, dvs ingen endringer foretatt på noe som helst vis (selv om det nok kunne gjort bildet enda bedre...)

Lene kom lørdag med forslag om å gå tur søndag. Skal innrømme at jeg var en smule tilbakeholden, men fant ut at vi kunne jo gjerne ta en liten tur på ettermiddagen. "Liten" var det magiske ordet... Fra vi tok Fløibanen opp til vi var nede på busstoppet igjen hadde det gått 4 timer. Dette var riktignok inkludert plomme- og nektarinpause, x antall tømme-sko-for-småstein-pauser (gjelder kun undertegnede som er ekspert på å få stein i skoene), et par små fotopauser og en litt lengre solnedgangfotopause.

Jeg er ikke akkurat fjellvant, og turene jeg har gått på tidligere har ikke vært like lange som den vi tok i går. Det var veldig merkbart på kroppen, og følte meg faktisk fortsatt litt mørbanket da jeg våknet i morges... Føles mye bedre nå, og er positivt overrasket over at jeg ikke har gangsperr! Men den kan forsåvidt fortsatt komme.... Men må innrømme at det var jo egentlig en veldig fin tur....

3 kommentarer:

  1. Linsa til far din var jo ikkje å fornekte når det var slike bilete som blei teke :) Fantastisk flotte bilete, og veldig nøgd med eigeninnsatsen på fyrste bilete :)

    Turen var veldig fin syns eg, må gjentakast på alle punkt :)

    SvarSlett
  2. Det ser ut til å ha vært en fin tur. :)

    Det er utrolig hvor langt en kommer bare en holder riktig tempo og husker å legge inn pauser.

    Jeg har funnet ut at med et kamera i hånden, blir tempoet som oftest ganske behagelig. ;o)

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte bilder du tar, altså!!!!

    SvarSlett