mandag 18. august 2008

Bursdagsgave

Joda, det produseres da noe om ikke så mye i det siste.... Noe kan ikke legges ut ennå da det skal være gaver, annet er relativt store prosjekter under produksjon, og det er ikke å stikke under en stol at jeg har hatt en lavproduksjonsperiode inntil det plutselig løsnet da jeg var i Vik hos Lene...

Men en av tingene jeg har klart å bli ferdig med for ganske lenge siden, er Lenes bursdagsgave. Ja, det er en stund siden bursdagen hennes, men sånn går det når man glemmer å knipse bilde av egen produksjon. Gaven var en liten heklet veske, kall det gjerne en partyveske. Ved gjentatte festlige anledninger vi har vært på sammen har jeg nemlig måttet bære på hennes nøkkelkort, penger o.l. fordi hun ikke har hatt noe passende partyveske. Så da lager man en!

Oppskriften finnes på Garnstudio sine sider (som ikke funker akkurat nå), og som bildet viser er det plass til en god del ting til tross for at vesken er ganske liten.... Den egner seg til og med ypperlig som transportmiddel for Shaun! Det forventes at han blir å treffe på byen en vakker dag.....

2 kommentarer:

  1. Veska var kjempe fin, må berre på festlegheiter no :) Om Shaun tørr vera med eller ei vil tiden vise. Skal ikkje stå på meg iallefall, han veit no at moglegheita er der :)

    SvarSlett
  2. Den vesken ble skikkelig fin.
    Nå har ikke Lene noen unnskyldninger lengre... ;o)

    SvarSlett