lørdag 5. mai 2012

Barneselskap og Rammsteinkonsert

Hadde meg en tur til østlandet i februar med to mål for øyet - feiring av 3-års dag og Rammsteinkonsert! Kontrastfylt helg, I know... Men en bra helg!

Ble mottatt hos gode venner fredags kveld med intet mindre enn 3-retters middag (øverst til høyre). Er ikke ofte jeg får servert sånt hjemme hos folk, så det var veldig stas og en uventet overraskelse der vertinnen virkelig fikk briljere med sine kokekunster. I tillegg til bursdagsfeiring, skravling, strikking og garnshopping fikk jeg tafset litt på den søteste Diva - en bichon frise shih tzu (beklager feilen, var nok utilregnelig et øyeblikk!) med verdens mest fantastiske personlighet. Har egentlig litt lyst til å dognappe henne, men tror egentlig hun har det aller best der hun er... :-)

Søndagen vendte jeg nesen mot hovedstaden hvor jeg overnattet på Plaza av alle steder. Fancy rom og greier. Har man poeng så har man poeng... På kvelden var det Rammstein i Valhall. Slapp snøstorm på vei dit denne gangen, men kan ikke påstå at det var særlig varmt ute. Inne, derimot.... Flammekastere, skumsprutende peniser, konfetti, flammesprutende englevinger osv osv. STAS! I tillegg hadde de en liten scene midt i lokalet omtrent, så jeg fikk jammen santen dem også på nært hold både da de kom inn (øverst til venstre) og under tre sanger (nederst til høyre). Konserten var superbra, men må innrømme at jeg var glad jeg ikke var i ryddegjengen (nederst til venstre).
Neste konsert på programmet var egentlig Metallica på Valle Hovin i mai, men det passer rett og slett så utrolig dårlig at billetten er solgt. Så da blir det Lenny Kravitz på Plenen her i Bergen i steden.

2 kommentarer:

  1. Har ikke vært på bloggen din på en stund jeg... Er for dårlig til å kikke innom etter Strikkesida ble populært ;)
    Tusen takk for flotte ord om maten. Ble litt overrasket over meg selv også. hehe...

    P.s Diva er av rasen shih tzu. Det er Cindy som er bichon frise blanding ;)
    Nå har jeg levert Pepper. Denne gangen var det ikke trist. Hun tøffet seg veldig på Diva idag tidlig og det er not good. Så bye bye til den! ;)

    SvarSlett
  2. Men i alle dager - hva har jeg tenkt på? Vet da egentlig utmerket godt hvem som er hva, tror jeg må ha vært utilregnelig i gjerningsøyeblikket (samt at innlegget var laget ganske sent på kvelden). TILGI MEG!!! *fnis* Går og retter med en gang... :-)

    SvarSlett