søndag 6. juni 2010

Og alle var enig om at det hadde vært en fin dag....

Hva gjør man når en kjekk, ung mann ringer og inviterer på hjemmelaget pizza en lørdagskveld? Man takker ja, selvsagt! Hjemmelaget pizza er hjemmelaget pizza, og sånt kan man jo ikke takke nei til! At han har en supersøt samboer får så være.... ;-)
Hvordan pizzaen var? Vel, bildet taler egentlig for seg selv. For da vi var ferdig lå bare det knøttlille høflighetsstykket igjen på brettet. Pizzaen smakte nemlig fortreffelig! Selskapet var ikke ille det heller, så jeg kommer gjerne tilbake igjen!

Men før jeg kom så langt som til å spise pizza i kveld har jeg rukket å ha en ganske så trivelig dag. Begynte med en bytur og bursdagsgaveshopping til min moders kommende runde dag. Fant det jeg var på jakt etter relativt kjapt, og var superfornøyd med det. Rakk også å shoppe litt til meg selv på veien, og det er jo alltid stas! Fikk også sett litt kultur - Frikar som danset på Rådhusveggen i anledning Festspillene i Bergen. Ganske imponerende egentlig! Traff tilfeldigvis på en god venninne som jeg ser så altfor sjeldent, og ble sittende og skravle litt med henne før jeg dro hjem og satte meg i solen på altanen. Så kom pizzainvitasjon, deretter ringte en annen god venninne som jeg skravlet litt med, og så var det avgårde på pizzabesøket.
Jeg har ofte sittet og sett på andres bilder og tenkt at jeg må bli litt flinkere til å legge merke til ting rundt meg i hverdagen som kan være greit å forevige. Da jeg kom ned i en av byens underganger i ettermiddag fikk jeg en liten følelse av ghetto der jeg gikk.... Mye grafitti/tagging på veggene i variabel kvalitet, men hele feelingen var egentlig ganske kul. Så da tok jeg selvsagt frem kamera og knipset. Synes faktisk bildet ble litt småkult....

4 kommentarer:

  1. Du glemte å nevne "pole-dance" oppvisningen min:-) Bra bilde.

    SvarSlett
  2. Jeppsi, veldig koselig besøk! Dette må gjentas :-)

    SvarSlett
  3. Ole - det får da være grenser for hvor mye jeg kan misunne folk på en gang!

    SvarSlett
  4. Høyres ut som ein fortreffeleg kveld :) Sjølv om der ikkje var stort til pizza att på brettet så blei eg akutt svolten plutseleg. Kjekt med dagar som berre vert perfekt :)

    Skikkeleg kult bilete og, as always :)

    SvarSlett