tirsdag 4. august 2009

Fornyelse i heimen.

Av og til tar man bilder for å ta bilder. Fine bilder. Sånne litt kule potensielle veggbilder. Eller noe man ihvertfall kan være stolt av å vise frem på bloggen eller Facebook.
Og av og til tar man bilder for å dokumentere. Og da blir de ikke nødvendigvis så kule. Som dette bildet av mine nye puter. Til bursdagen fikk jeg nemlig ny sole-meg-stol til å ha på altanen. Med fotskammel til! Helt genialt.... Imidlertid uten pute, for putene er jo ofte dyrere enn stolene.... Men nå er det salg på sånt, så da fikk jeg ikke bare pute til den men også til de to stolene jeg fikk sammen med et kafébord da jeg flyttet inn hit. Matchende til og med! Så nå står de ute til lufting alle sammen, for de luktet litt sånn fabrikk og kjemikalier... Satser friskt på at siden vi bare er tidlig i august blir det nok av sommerdager der jeg kan benytte dem.

Det som ikke matcher like mye er denne krysantemumen jeg kjøpte. Jeg mener - rødt og orange? Tenkte ikke helt på det, nei. Menmen - nå skal ikke blomsten sitte i stolen så egentlig gjør det ikke så mye. Fin er den uansett!!!

Har kjøpt noe annet nytt og. Lene fikk ny fotobag til bursdagen, og den var skitkul.... Fant ut at det trengte egentlig jeg og. Har fotosekk som er veldig grei på tur og sånt, og også en snuteveske. Men ofte har jeg endt opp med å slenge kamera rett i vesken sammen med alt mulig annet vesker inneholder, og det er sikkert ikke helt bra. Så da investerte jeg i denne saken her, av merke Golla. Tror den er lik Lenes, men det får hun ta som et kompliment til hennes (og vennene hun fikk den av) sin gode smak....

Mens jeg romsterte der ute kom denne lille karen og satte seg på en av de andre blomstene mine. Ikke vet jeg hva det er, men han poserte velvillig....

1 kommentar:

  1. Grattis med nye puter til stolane dine, strikkings på balkongen din for å innvia dei snart :)

    Bileta dine er som vanleg utsøkte :) Likte veldig godt den tassen som så velvillig lot seg fotografere på slutten :)

    Fotoveska er heilt identisk, klar for neste Photowalk vi no :D

    SvarSlett