søndag 15. juli 2012

Sommerlig bolero

Jeg er ikke superglad i å gå med singlet og bare overarmer. Men så har jeg et par stykker som jeg gjerne vil bruke litt mer enn det jeg har gjort hittil, og fikk den gode ideen å lage en sommerlig bolero. Så da gjorde jeg det.
Fargevalget var inspirert av blomsten på en annen singlet jeg har som jeg tilfeldig hadde på meg da jeg shoppet garnet. Og så matcher den jo den jeg har på på bildet perfekt og...

Garnet jeg har brukt er Golf fra Lang Yarns, kjøpt hos en veldig hyggelig dame hos Norwegian Spirit. Hadde egentlig tenkt å bruke noe bomull fra Garnstudio, men falt så veldig for fargepaletten dette garnet hadde. Litt småcrazy fargekombinasjon for å være meg, men er det sommer så er det sommer!

Brukte igjen The Soy Cardi som basis, men kuttet ut short rows, laget halsen litt videre og laget knappestolper som sist. Men denne gangen stoppet jeg ved bolero-lengde.... Fornøyd med resultatet - fargene passer perfekt til to singleter jeg har og passer vel ellers best til diverse ensfargede plagg. Synes den ble ganske glad! :-)

1 kommentar:

  1. Liker veldig godt fargevalget ditt. Modellen var også kjempefin!

    SvarSlett