søndag 27. juni 2010

London!

Fikk et plutselig innfall om å reise til London. Dvs hadde ferie, hadde egentlig andre planer, prisene var så inderlig høye og da jeg fant ut at Londonbilletter var relativt rimelig og min søster sa at "jeg og vil" var ikke valget så vanskelig. Billetter og hotell (med verdens minste rom - ihvertfall føltes det slik) ble bestilt og lite ellers ble planlagt.
Hadde en super tur med mye sol og litt dis innimellom, høye sydentemperaturer både dag og kveld så vi kunne gå i singlet eller t-skjorte hele døgnet og det var DEILIG!!!!
Vi shoppet, gikk på sightseeing, dro på en sånn busstur, hoppet på et elvecruise på Themsen i steden, ble solbrent på skuldrene (jada, jeg hadde solkrem på, men tydeligvis ikke nok!), vandret mye og... ja. Fikk jo sett litt sist jeg var i London av de største attraksjonene. Denne gangen endte vi bl.a. opp i Camden Town. Et fantastisk sted med mye litt "alternative" butikker og markeder, mye bruktbutikker, fantastiske fasader på husene, puber, spisesteder og kanalsluser og sånt. Vi var der den dagen England klarte å komme seg videre til 8. dels finalen i VM så en del boder var stengt, men myldret fortsatt med folk... Anbefales absolutt!!!
Med unntak av bildet nederst til høyre er alle fra Camden Town området. Det siste er fra Hyde Park hvor vi stakk innom og tuslet litt, tok noen bilder og hvilte føttene stittende i fluktstoler i finværet. Deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar