onsdag 12. mai 2010

Bursdag!

Min fantastiske venninne Anna-Maylén har bursdag i dag! Rund dag og greier..... Dagen ble feiret på forhånd med (et forsøk på) overraskelsesfest. Selv om hun ikke ble så overrasket tror og håper jeg at hun hadde en festlig aften.
I anledning dagen fant jeg ut at har man rund dag må man ha krone! Så da laget jeg det... Dvs selve kronen var kjøpt, men jeg pyntet den ved hjelp av sprittusj, rååååsa tyll, glitterlim og diverse bånd. Resultatet ble griselekkert om jeg skal si det selv! Frøknen tok den på og gikk med den hele kvelden - truet til og med med å gå med den til og med i dag slik at hun kunne føle seg litt ekstra fjong! Gav selvsagt min velsignelse... *fnis*
Nevnte jeg forresten at jeg hadde glitterlim på halve meg da jeg var ferdig? Vel, det hadde jeg...
Dessverre blir det ikke bilde med bursdagsbarnet iført kronen, for de få bildene jeg fikk knipset var ikke de beste, men et lite utsnitt av kronen kan vi da ordne.
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, SCHNUPPA!

4 kommentarer:

  1. Den var dritkuuuuullllll :-) Ikke dårlig å bli 30 år når man får en sånn flott krone. Skulle bare så gjerne sett den på hodet til 30-åringen også :-)

    SvarSlett
  2. Slikt vert ein skikkeleg fjong i, den ser eg :) Rålekker, mildt sagt :)

    SvarSlett
  3. Først nå så jeg dette innlegget da... KRONEN VAR FANTASTISK! :) Og det var hele feiringen også. STOOOORKOSTE MEG! Makan til bedre venner skal man lete lenge etter. Og du var veldig flink til å drikke den kvelden!! hehehehe

    SvarSlett