onsdag 28. april 2010

En kjapp oppsummering...

Er ikke så ufselig flink på bloggoppdateringer for tiden ser jeg..... Siden sist har det skjedd en del, nemlig.
Etter påske har jeg hatt en uke ferie med tur til Kongsvinger, tur med Danskebåten, Metallicakonsert på Telenor Arena, fått et snev av vår, kost meg med bok og strikketøy i vårsolen, kommet meg hjem før askeskyen kom, blitt et år eldre, plukket hvitveis med mamma akkurat som i barndommen, hatt besøk av en kjekk rørlegger som har fikset kjøkkenvasken min (han fikk komme ut av leiligheten min igjen, tro det eller ei...), brent bål, hatt en ikke så veldig heldig tur til frisøren, vært på koselig besøk hos en 8 uker gammel baby og hans mor og....og.... Ja. Det var noe av det...
Bildene viser litt pyro i øvre høyre hjørne og litt av publikum (inkl. meg...) i nedre venstre - begge fra Metallica konserten. Hvitveisene er å finne på stuebordet mitt, og de blå blomstene fant jeg under et tre på en plen nede ved sjøen på Fornebu dagen etter konserten. Satt der og koste meg i solen med en bok. Vil ha mer vår!!!!!

PS. Nevnte strikketøy over - er ferdig med et sjal som ikke er fotografert enda, og også pulsvanter som kun mangler litt trådfesting. Men det blir nok blogget snart!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Blir helt i vårstemning av den hvitveisen spesielt. Jeg prøver å skjønne disse blogg-greiene, er ikke helt inne på alt enda, men prøver meg frem! Takk for at du ble min første følger! :D

    SvarSlett
  2. Ja, det var ikke så rent lite... :)
    Du har vinni i min Give Away, så titt innom bloggen min og send meg din adresse via mail, så kommer gevinsten i posten snart :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Du har definitivt vore ei opptatt lita jente til no i vår :)

    Eg ser deg :D

    SvarSlett